niedziela, 19 stycznia 2014

Farbowanę Włosy *-*

Hej wam :)
Dziś wstawiam coś z Modą :DD
Czyli Włosy ^^
I też chciała bym trochę wytłumaczyć Różnicę Ombre i Dip Dye :)
Ombre to francuski i oznacza 'cień' :) Czyli od ciemnego do jasnego.
W Ombre Hair chodzi bardziej o blond Ombre. Do Brązu blond Ombre - Do ciemnego blondu , jasny blond Ombre.
A kolorowe na Przykład turkusowe to już jest Dip Dye z Efektem Ombre!
Moje Zdanie do Ombre i Dip Dye :
Kocham obydwa :D Tylko moja Mama się na to nie zgadza :(
Ale spoko xD
Zdjęcia :

                                                          1. Blond Ombre


2. Różowe Dip Dye (Jessie J)



                                                          3. Turkusowe Dip Dye (Efekt Ombre)


To jest dla mnie coś cudownego ! Można naprawdę być w tym kreatywnym. Zawsze jak kogoś widzie z na Przykład niebieskimi Włosami to mi się Oczy błyszczą *---*
Szkoda że większość w Necie jest Fotoshop ._.
Tęczowe , niebieskie , turkusowe lub nawet Pastelowe *__* Kocham je ! Mam też parę Zdjęć ^^



Pozdro , Peanut xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz