wtorek, 5 listopada 2013

Szkoła Rysowania Edycja 1 - Włosy Początkowę

MnichówWitam was Serdecznie :) 
Nareście Zrobiłam moją pierwszą Szkołę Rysowania :) 
Temat to Warkocz.
Materiały :
- Szkicownik Top Model 
- Ołuwek 
- Głumka do zmazywania
- Ćieńkopis (0,3-0,4 cm)

Więc zaczynajmy *_*

1. Szkic początkowy

2. Dodać pare Detale

3. Kreski warkocza

4. Dodać kreski Pasemek

5. Pare Pasemek przed Uchę

6. Wszystko Cieńkopisę. Nie za bardzo się 
starać żeby nie wyszło za grubo.

7. Zgumkować Kontury Ołuwka

8. Można zaczynać już Kolorowaniem
Ja wzięłam ciemny Brąz. (Przez Kamerę jest czarny)

9. Kreska za kreską . Po obydwóch Stronach. Zostawić trochę błysku

10. Tak to powinno wyglądać 

11. To samo u Warkoczu

12. Prawie gotowę!

13. Teraz można poza Włosami zrobić pare
Włosów rozczochrania dla Effektu lepszego. I gotowe!
Mam Nadzieje że komuś pomogłam z tym Tutorialem :) Możecie wysłać Link waszego dokonania :D
Dziękuje za Oklądanie!
Całusy Lezzie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz